Friday, November 29, 2013

ජයග්‍රහණයක් සහ පුංචි ආරාධනාවක්!!!!!!

අද දවස මා සතුටු කල දවසක් විය. ඒ නිසාම අවුල් වන්නට පෙර නොලියා මේ කුඩා සටහන ලියා තබන්නට සිතා ගත්තෙමි.
ජය ගත්තේ මගේ පවුලේ හයවැනියා වූ පොඩි නංගීගේ දියණියයි. ඇය පිලිපීනයේ සයන්ස් ඔලිම්පියාඩ් වෙනුවෙන් ශ්‍රීලංකාව නියෝජනය කරමින් තවත් එවන් දරුවන් කිහිප දෙනෙක් සමග සහභාගි විය. ඔවුන් ලෝකයේ අන් රටවල් හා තරඟ වැදීම පවා අප රටට කීර්තියකි. අප මේ තරඟයට සහභාගීවන්නේ පළමු වතාවට නොවේ. ඔවුන්ද රටට කීර්තියක් රැගෙන පැමිණ තිබේ.
මගේ නංගීගේ දියණිය රටට කීර්තියක් ලබා දෙමින් රණ් පදක්කම් දිනා ගෙන ඇත. සියළුම ශ්‍රීලාංකිකයින් වෙනුවෙන් මම ඇය වෙනුවෙන් උදම් වෙමි. ඇයගේ දෙමව්පියන් සතුටු කඳුළු වගුරුවනු ඇත. තවත් දරුවන්ද මෙවන් දස්කම් පා ඇතැයි මම හිතමි. අපේ සතුට ඒ සිඟිති දියණිය විහඟනා වෙනුවෙන් පුදමු!!!!!!!!!!
අනිත් කරුණ නම් ආරාධනාවකි…ඒ පවුලේ හත්වැනියා සහ බාලම මල්ලි ලියු පොතක් දොරට වැඩුමය..රාජකාරිය ලෙස අවුරුද්දේ දවස් තුන්සිය හැට පහෙන් වැඩි කාලයක් ගුවනේම ගත කරන මොහු මෙවන් ශාස්ත්‍රීය කටයුත්තක් සඳහා කාලය යෙදවීම අගය කලයුතුය.
ජනමාධ්‍ය සහ ගුවන්සේවය අපූරු විෂයන් දෙකකි. මේ දෙකම මැනවින් කළමනාකරණය කරගෙන පොතක් ලියූ පලමුවැන්නා මූ දැයි මම නොදණිමි. ගුවන් සේවයේ රස කතාද..මාධ්‍ය රස කතාද වෙන් වෙන් වශයෙන් ලියා පාඨකයින් රසවත් කිරීම ඔහු දවසක සිදු කරාවි යැයි මම හිතන්නෙමි.
ඔබ එදාට ඔය අසල ගැවසේනම් සහ වෙලාවක් ඉතිරී ඇත්නම් ගොඩවී ඔහු හමුවන්න. මෙන්න ඔබට පුංචි ආරාධනාවක්!!!!
lucky 1

No comments:

Post a Comment