Wednesday, March 5, 2014

සුනිල විලක් දුටු ඩොනමෝර්

මගේ බ්ලොග් පෝස්ට්වලට අමුතු ආරක අදහස් දක්වන කෙනෙක් හමුවුණි. ඔහු හෝ ඇය, මා ලියු සංගීතේ රසේ වෙලී පෝස්ට් එක හා සම්බන්ධවත් අදහස් පල කර තිබුණි. අද මට හමුවුණේ ඔහු මා විසින් චේ ගුවේරා නමින් ලියු පෝස්ට් එකට දැමු අදහසකි. මෙයද අපූරු නිර්මාණයක් බව මට හැඟේ.
ඔහුට/ඇයට තව දුරටත් මෙවැනි නිර්මාණ කිරීමට ශක්තියක් ලැබීම පිණිස…ඔහුගේ අවසරයෙන් තොරවම මම එය මෙහි පළකරමි.
මා ඔබට යෝජනා කරන්නේ ඔබ තව තවත් නිර්මාණකරණයේ යෙදිය යුතු බවය. ඔබට බ්ලොගක් ආරම්භ කිරීමට අවශ්‍ය නම් සියලු උපදෙස් දීමට කැමැත්තෝ මේ බ්ලොග් ලොව තුළ සිටී.
සුනිල විල….ඔබට යමක් ලියා පළකිරීමට අවශ්‍ය නම් (ඔබට බ්ලොගක් නැතිනම් ) මගේ ඉඩකඩ ඔබට විවෘතය. මම ඔබ අගය කරමි.
පාඨකයනි……මෙය කියවා බලන්න. මෙහි අන්තර්ගතය පිළිබඳ ඔබට නොයෙකුත් අදහස් තිබිය හැක. අදහස් දක්වන්න.
මම අවුල් වන්නට පෙර තුළින් නැවත ඔබ හමුවන්නෙමි.
මේ සුනිල විල හා ඩොනමෝර්ය……..
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
සෑම දෙයක්ම සිදුවන්නේ අප නොසිතූ පරිදිය. …
මමද පළි ?…..
මම කරපු කෙහෙල්මලක් නෑ ඕයි…..
දුම් නැවෙන්.. A ක්ලාස් රූම් එකක, සැපත් උනේ කොලොම් තොටට…
ටේල් කෝට්, ටොප් හැට්…..පොහ්..Aristocratic status …….රාජකීය පිළිගැනීම්……හමුදා සැලියුට්….
ඒ විතරද ? locals ලගෙ යටහත් පහත් කම….
එහෙට වඩා පුංචි ආඩම්බර කමක් නොදැනුනා නොවේ…
ඒත්, මගෙ ජවනිකාවට අරූ පිටපත ලියල තිබ්බෙ….මම එන්නත් කලින්…….
වෙන කවුද Labour secretary of state for the colonies..මිසක් ….
මට තිබ්බෙ amendment ටිකකට දාතම දාල යටින් අත්සන් කොරන්ට……අහ්, මෙහේ හාමුලට බර ඉංග්‍රීසියෙන් පොල් ටෝක් ටිකක් දෙන්න…..
ඒත් නුවර Queens එකේදී මම සෝල්බරීට කිව්වා…Universal Sufferage…..මුන්ට මේක බර වැඩියි,,,,තේරෙන එකක් නැහැ කියල..
මෑන්ට එදා ටිකක් වැඩි උන,,,හැබැයි මෙහෙම දෙයක් කිව්ව..
තව අවුරුදු 10-15 කින් විතර මෙව්‍ව දාල යන එකේ,,අපි මොකටද බාල්දි පෙරලන්නෙ,,, අනික HMට උඩින් ගිහින් හිර ගෙවල් වල තපින්නද ……
ඒකත් ඇත්ත……
Democracy….?
මුන් මේකට ***න් හිනාවෙන්නෙ
Majority ? අම්මගෙ රෙද්ද තමයි….
බහුතරය වැඩක් නෑ යකෝ…..සොත්ති උපාලි වගෙ අහිංසක, තණ පිඩැලි අල්ලල ජීවත් වෙච්ච මිනිහෙක්ට ඕන විදියට තිබ්බම ඇති …….
ඒක නෙවෙයි…
තුම්මුල්ලෙ මලයයි,,,බැද්දගානේ මලයයි මට බැනල එවල තිබුන…..
උන්ට අපාගත වෙන්න උනේ මම හින්දලු…..
ප්‍රජතන්තරේ අස්සේ ජිල්මාට් දාළලු උන්ට එහෙ යන්න උනේ,,,,,
මේක ගෙනාපු මමද පළි ?
අඩුම තරමේ චන්ද ඩියුටි ඉවර වෙලා චෙක් එක සාක්කුවේ දාගන්නකොට වත් මාව මතක් වෙනවද ? උඹලට ජොබ් ගෙනාවෙ අපි කියල….
චන්ද නැති කාලෙක වත්,,,,දේශප්‍රිය මහත්තයො,,, පිරිත් ටිකක් කියල දානයක් දෙන්ට….
කතන්දරේ මොකක් උනත්,
මම ඒ අතරේ කුහක සතුටක් ලබනව…..
ඔය වෙස්ට්මිනිස්ටරේ අපි කොලාට…
මේ වැදී රංචුවට මහත්තුරු වෙන්ට
තව අවුරුදු 200ක් වත් යාවි…..
හැබැයි…
වැරදිලා හරි…
අපි මේක උඹලට පුරුදු කරලා නොතිබුණා නම්……
හමුදා කුමන්ත්‍රණ අම්බානක…
කැරළි ?…හෙහ් හෙහ්…එහෙනං තල කැරලි ගානට…..
මිනී ඔළු දාස් ගනං තියෙන සමූහ මිනි වලවල්……
රටට කියන්න ඕන නම උඹලම දා ගනිල්ලා…..
මීට
එලොව සිට තැවෙන….
ඩොනමෝර්

No comments:

Post a Comment